*روزی روزگاری*







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بچه ها...

 

 

+:پسرم بیا پای تخته به چند تا سوال جواب بده....

-:بفرمایید بپرسید خانم معلم....

+:پسرم جانداران به چند گروه تقسیم میشن؟؟؟....

-:چهار گروه خانم معلم....

-:به نظرم اشتباه میکنی ولی حالا بشمار ببینم.....

+:گیاهان...حیوانات....انسان ها....بچه ها...

-:بچه ها مگه انسان نیستن؟؟؟

+:حق با شماست خانم معلم پس میشن سه گروه....

-:خیلی خب دوباره بشمار...

-:گیاهان....حیوانات....بچه ها....

+:پس انسانها چی شدن؟؟؟

-:اونایی که قلباشون پر از عشق و محبت بود تو گروه بچه ها موندن و بقیه هم رفتن به گروه حیوانات خانم معلم



نظرات شما عزیزان:

mohsen hamzehnejadi
ساعت10:55---2 تير 1392
webloge besiar khub va zibai dari duste man . movafagh bashiiiiiii

alireza
ساعت1:17---2 تير 1392
سلام عزیزم منم لینکت کردم موفق باشی مرسییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییی

سمیرا
ساعت23:07---1 تير 1392
همیشه وقتی یکی ازم می‌پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ می‌گفتم... .
ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم: یکی!!! می‌دونی چرا؟ چون قوی‌ترین و بزرگ‌ترین عددیه که می‌شناسم... .
دقت کردی که قشنگ‌ترین و عزیزترین چیزای دنیا همیشه یکی هستن؟؟؟ ماه یکیه... .
خورشید یکیه... .
زمین یکیه... .
خدا یکیه... .
مادر یکیه... .
پدر یکیه... .
تو هم یکی هستی... .
وسعت عشق من به تو هم یکیه... .
پس اینو بدون از الآن و تا همیشه یکی دوستت دارم... .


راستش اینه ک خواستم بگم وبت خیلی احساسیه و اهنگشم محشره


ghazal
ساعت19:35---1 تير 1392
وبلاگ خوشملی داری.ممنون ک سر زدی گلم.لینکیدمت توام بلینک

zahra
ساعت19:01---1 تير 1392
من شما را لینک کردم شما هم مرا لینک کن

kamran
ساعت11:09---1 تير 1392
نفسهایم را بشمار.....



انها را به قیمت دوست داشتنت میکشم....



نه برای گذر عمر...



سمیرا
ساعت0:18---1 تير 1392
سلام الهه جون خوفی عجیجم؟

مرسی ک اومدی وبم سر زدی.منم خارج از معرفتم بود نیام . نبینم.راستشو بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///و
پاسخ: بگو


mamad0017
ساعت13:04---31 خرداد 1392
وای عزیزم.....

الناز
ساعت18:58---30 خرداد 1392
سلام لینک شدی جیگر لینکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط الهه در 15:17 | |